Pàgina principal - Notícies publicades en Novembre, 2010

Notícies publicades en Novembre, 2010
  • Dijous, 25
  • VII curse Arqueologia Il·licitana Els dilluns amb l'Alcúdia

Conferència: "Uso y función de los vasos griegos"

Cicle de Conferències Càtedra Alejandro Ramos Folqués: "Uso y función de los vasos griegos". 29 de novembre, 19-21h. Centre de Congressos d'Elx. Dins del curs d'Arqueologia Il·licitana VII: els dilluns amb l'Alcúdia.

• Dimarts, 16

Redescobrir Pompeya

Excavar en Pompeya no està a l'abast de tots els arqueòlegs. Però sí del professor José Uroz i del seu equip, que acaben de tornar el passat dia 4 de la seua campanya anual en aquest jaciment

• Dimecres, 10
  • VII curse Arqueologia Il·licitana Els dilluns amb l'Alcúdia

Llistat d'admesos "Els dilluns amb l'Alcúdia"

Llistat d'admesos al VII Curs d'Arqueologia Il·licitana dels dilluns amb L'Alcúdia. La ceràmica Ibèrica decorada de l'Alcudia d'Elx i les ceràmiques decorades del seu entorn.

• Dilluns, 8
  • logo UA

Congrés Internacional "1910-2010: El jaciment emeritense"

Punt de trobada i fòrum de debat de diferents organismes, entitats, investigadors i professionals dedicats a la intervenció sobre el patrimoni històric i els béns culturals, a més de tots aquells ciutadans interessats en el patrimoni emeritense, a fi d'intercanviar experiències i bones pràctiques i constituir-se com el referent a tenir en compte en matèria d'arqueologia en tota Europa.

• Divendres, 5

"Cercar sota les pedres"

Arqueòlegs de la Universitat d'Alacant realitzen les seues campanyes d'excavacions fora de la província més que a Alacant per les facilitats i el suport de les institucions

• Dimecres, 3

Actuació Tribunal Suficiència Investigadora Octubre

Actuació del Tribunal de Suficiència Investigadora d'Octubre. Dia 25 d'octubre a les 13 hores en el Saló de Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres, Edifici C.

• Seminari Palacios Medievals

Seminari "Palacios Medievals 1"

Aquest segon seminari “Dijous Mínims” pretén aproximar-nos a la
    formació i desenvolupament dels models palatinos en la Península Ibèrica